Sunday, June 17, 2007

Gulsen - Of of

İclendiğim gunler oldu
Дойдоха дни, когато се притеснявах
Bozulduğum şeyler oldu
Имаше неща, от които се смущавах
Hicbirini yansıtmadım
Не показах нищо от това
Konuşmaksa bir hayal oldu
А разговорите станаха мечта
Uzulmem mi, bozulmam mı?
Да тъжа ли, да се разстройвам ли?
Kırılmam mı, dağılmam mı of
Да се сърдя ли, да се разпилия ли ох
Kadersiz miyim neyim
Късмет ли нямам що ли
Oyuncağın mıyım neyim
Твоя играчка ли съм какво ли

Of of komur gibi yanıyorum
Ох като въглен горя
Of of ayıp mıdır seviyorum
Ох срам ли е, че обичам
Of of hislerimle oynuyorsun
Ох с чувствата ми си играеш
Gırgır gecip duruyorsun
Продължаваш да ми се подиграваш
Neden boyle yapıyorsun of
Защо постъпваш така

Of of komur gibi yanıyorum
Ох като въглен изгарям
Of of ben derdimi biliyorum
Ох аз си знам мъката
Of of duşlerime giriyorsun
Ох в мечтите ми влизаш
Bir girdin mi cıkmıyorsun
А щом влезеш не си отиваш
Neden boyle yapıyorsun of
Защо постъпваш така
Ben sadece golgen oldum
Аз само твоя сянка станах

Dur dediğin yerde durdum
Спрях на мястото, което ти ми каза
Beş para etmez dunyada
Нищо не струва на света
Guvendiğim bir sen oldun
Само на теб се доверих
Olan yine bana oldu
Пак на мен се случи
Sana bir gun daha doğdu of
За теб още един ден изгрява

Of of komur gibi yanıyorum
Ох като въглен изгарям
Of of ayıp mıdır seviyorum
Ох срам ли е да обичам
Of of hislerimle oynuyorsun
Ох с чувствата ми си играеш
Gırgır gecip duruyorsun
Продължаваш да ми се подиграваш
Neden boyle yapıyorsun of
Защо така постъпваш
Of of komur gibi yanıyorum
Ох като въглен изгарям

Of of ben derdimi biliyorum
Ох аз си знам мъката
Of of duşlerime giriyorsun
Ох в мечтите ми влизаш
Bir girdin mi cıkmıyorsun
А щом влезеш не си отиваш
Neden boyle yapıyorsun of
Защо постъпваш така


Име: Гюлшен
Фамилия: Байрактар
Рождена дата: 29.05.1976
Родно място: Орду
Местожителство: Истанбул
Ръст: 1,65 м
Тегло: 52 кг
Любопитна подробност: Притежава черен колан по карате